خرید و قیمت انواع بشقاب چینی فله ای

امروزه خرید انواع بشقاب چینی فله ای طرفداران زیادی را در بازار به خود اختصاص داده است. امروزه با صنعتی شدن و به روز شدن تکنولوژی های جهان و همچنین افزایش روز افزون نیازهای بشری اصول زندگی آدمی نیز دست خوش تغییرات ریز و درشتی شده است.

یکی از این تغییرات اساسی، روی آوردن خریداران و استفاده کنندگان ظروف آشپزخانه به خرید انواع بشقاب چینی به صورت فله ای به جای خرید به صورت سرویس های 6 ، 12 یا 18 نفره می باشد.

یکی از مهم ترین علل این تغییرات در شیوه و سبک خرید کردن، مقرون به صرفه بودن چه از نظر قیمت و چه از نظر کاربردی بودن اقلام مورد احتیاج می باشد.

به عبارتی دیگر با خرید بشقاب چینی به صورت فله ای شما می توانید به جای این که محصول خود را به صورت سرویس تهیه کنید و تمامی اقلام چه ضروری چه غیر ضروری داشته باشید، می توانید فقط اقلام مورد نیاز خود را به تعداد دلخواه و با قیمت بسیار مناسب تر تهیه نمایید.

 

قیمت بشقاب چینی فله ای

بشقاب چینی فله ای یکی از اقلامی است که بیشترین درصد خرید ظروف فله ای را به خود اختصاص می دهد.

قیمت خرید بشقاب چینی فله ای بسیار مناسب تر از خرید سرویس های غذاخوری می باشد. برای تهیه اقلام مورد نیاز خود، دیگر مجبور به خریداری سرویس های چندین پارچه نیستید و می توانید از صرف هزینه های اضافی بابت اقلام غیر ضروری خودداری نمایید.

برای این کار کافی است هر یک از اقلامی که بیشتر مورد نیاز شما بوده و همچنین به هر تعدادی که خواسته باشید، تهیه نموده و در صورت شکست هر یک از اقلام مجددا خریداری نموده و به ظروف خود اضافه نمایید.

شاید هرگاه خرید بشقاب چینی فله ای به گوش شما بخورد تصور خوبی از ظروف غذاخوری چینی نداشته باشد و تصور کنید که با یک محصول بی کیفیت و نامرغوب مواجه خواهید شد.

در صورتیکه بسیاری از کارخانجات تولید قابلمه چدن دسینی 10 پارچه ایتالیا در کشور، ظروف چینی فله ای درجه عالی تولید کرده و روانه بازار می کنند. حتی بسیاری از این ظروف چینی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به عبارتی می توان گفت صادراتی می باشند.

 

چینی فله ای سفید

چینی فله ای سفید که بیشتر افراد جامعه از آن به عنوان چینی هتلی نیز یاد می کنند، مناسب آن دسته از افراد سخت پسندی است که همواره دغدغه و نگرانی ست کردن ظروف خود را دارند.

این دسته از ظروف غذاخوری چینی فله ای به دلیل سفید بودن و عدم استفاده از طرح ها و نقش های مختلف بر روی آن، به راحتی با دیگر ظروف و همچنین انواع میزهای پذیرایی ست می شوند و کارایی بیشتری دارند.

این محصول جدای از این که همیشه مشتری خانگی و ثابت خود را دارد، در تمام هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و بیمارستان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

چینی فله ای سفید نیز همانند سایر ظروف غذاخوری چینی، یک لایه لعاب بر روی خود دارد. که با داشتن این لایه لعابی علاوه بر حفظ درخشندگی و عدم نفوذ باکتری، باعث حفظ کیفیت ظروف چینی چه از نظر فیزیکی محصول و چه از نظر سلامت و بهداشت محصول می شود.

قابلمه چدن دسینی 10 پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد که این امتیاز باعث می شود در اثر ضربه به راحتی لب پر یا شکسته نشود و همچنین هنگام شست و شو با اسکاچ  به زودی خط و خشی بر ظرف وارد نشود.

همچنین از دیگر ویژگی های چینی فله ای مقاومت بالای آن در برابر حرارت است به طوری که این محصول قابلیت استفاده در ماکروفر و ماکروویو را نیز دارد. همچنین می توان از ماشین ظرفشویی نیز جهت شستشوی این محصول استفاده کرد.

 

چینی فله طلایی

ظروف چینی فله طلایی انتخاب هوشمندانه دیگری است که هر کدبانوی خانه داری علاقه مند به داشتن چنین ظروفی در خانه خود می باشد. با انتخاب این گزینه یعنی خرید چینی فله طلایی علاوه بر داشتن ظروف چینی سفید فله ای می تواند لب طلای ان را نیز داشته باشد که جلوه بیشتری به هر سفره خواهد داد. و همچنین بسیار شیک و مجلسی می باشد.

به کار بردن نوار ظریف طلایی به دور حاشیه این ظروف زیبایی و ظرافت خاصی به آن داده است و نظر تمام مشتریان بازار ظروف چینی را به خود جلب کرده است.

سخن آخر اینکه به طور کلی تمامی ظروف چینی فله ای سفید و لب طلایی با همان کیفیت و مواد اولیه تهیه و تولید می شوند و هدف تولیدکنندگان و فروشندگان تنها خریداری اقلام مورد نیاز توسط مشتری و بدون صرف هزینه های اضافی است.

در صورتیکه شما نیز قصد خریداری ظروف غذاخوری چینی سفید فله ای یا چینی فله طلایی را دارید می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و از آخرین قیمت بازار و همچنین موجودی بازار اطلاعات کافی را کسب نمایید.

تمامی ظروف چینی فله ای در این بازرگانی به صورت بسته بندی های محکم و غیر قابل شکست ارسال می گردد و خریداران عمده، همکاران و مغازه داران می توانند در تعداد بالا سفارشات خود را ثبت نمایند.

14

  1. سایت بسیار خوبی دارید. من همیشه اطلاعات خوبی از محتواهایی که می گذارید بدست میارم. تنها سایتی هستش که در مورد نحوه خریداری ظروف چینی و آرکوپال آگاهی های خوبی به ما میده. ممنونم از مدیریت خوب مجموعه. موفق باشید.

  2. سلام.
    چه جوری میتونم سفارش بدم؟
    من مغازه دارم و تعداد زیادی میخام.
    ارسال به شهرستان هم دارید؟

    • سلام. فرم همکاری در سایت را تکمیل کرده تا همکاران واحد فروش با شما تماس بگیرند.
      بله ارسال داریم

  3. سلام خسته نباشید..یه سوال داشتم از خدمتتون من چهار ماه پیش از شما چینی فله ای خریدم دیروز دوتا بشقابش شکست اگر عکسشو بفرستم خدمتتون برام ارسال میکنید؟ یا فروش تکی ندارید؟؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما