سرویس چینی 105 پارچه پردیس کاشان

سرویس چینی 105 پارچه پردیس کاشان و قابلمه گرانیتی زرساب سایز 32 یکی از پرطرفدارترین سرویس چینی در بازارهای داخلی کشورمان است. همانطور که می دانید قدمت تولید ظروف چيني  در جهان بيش از 1700سال پيش است.

ظروف چینی براي اولين بار در چین توليد شد و چندي نگذشت که اين ظروف غذاخوری از مرز دريا ها هم گذشت و به کشورهای ديگر نیز صادر شد . تعداد بسیار زیادی از ظروف چيني نفيس هم اکنون در موزه هاي معروف جهان و البته در ایران نگهداري مي شود. کشورمان ایران یکی از کشورهای پیشرو در تولید انواع ظروف چینی و سفال بوده و است.

یکی از سالم ترین و بهداشتی ترین ظروف برای صرف غذا، ظروف چینی می باشد. این ظروف به علت داشتن لایه های محافظتی ضد آب بر روی خود، مانع ورود هرگونه آلودگی به داخل ظروف شده که این امر علاوه بر بهداشتی بودن محصول، سبب حفظ کیفیت غذا نیز می شود. سرویس چینی 105 پارچه پردیس کاشان یکی از محصولات خانواده بزرگ ظروف چینی می باشد.

این محصول با داشتن طرح های مدرن و قابلمه گرانیتی 12 پارچه، گلهای متنوع، قالب های مختلف و اقلام کاربردی شش و دوازده نفره، امروزه سهم قابل توجه زیادی را در بازارهای رقابتی داخلی و خارجی با سایر برند های چینی کسب کرده است.

چینی 105 پارچه پردیس کاشان با تنوع بسیار زیاد خود توانسته محصولات فراوانی را به بازار عرضه کند. مقاومت در برابر شوک حرارتی و تحمل ضربه، ماندگاری طرح در برابر شست وشو و عدم خراشیدگی ظروف در برابر استفاده های روزانه و قاشق وچنگال از ویژگی های بسیار مهم این محصول می باشد.

 

راهنمای خرید سرویس چینی

قبل از خرید هرگونه سرویس چینی ابتدا بایستی اطلاعات بسیار مهمی را در مورد کیفیت انواع مختلف آن کسب کنید تا بتوانید ظروف چینی باکیفیتی را از نظر جنس، شفافیت و مدل و طرح و نقش خریداری نمایید. در این بخش از مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید سرویس چینی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اولین نکته در هنگام خرید، تشخیص اصل بودن چینی و همچنین توجه به شفافیت ظروف می باشد. لازم است به این نکته توجه داشنه باشید که ظروف چینی اصل دارای شفافیت بسیار بالایی است اما ظروف تقلبی بسیار کدر بوده و زیبایی و جلوه خاصی ندارند.

یکی از ویژگی های ظروف چینی اصل سبک بودن آن می باشد اما ظرف های چینی تقلبی معمولا وزن بسیار سنگین و ضخامت بالایی دارند و همچنین توانایی مقابله با حرارت را نیز ندارند. این در حالی است که ظروف چینی اصل و مرغوب در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و درصد شکست پایینی دارند.

سرویس چینی در صورت اصل بودن دارای کیفیت رنگ بالایی نیز می باشد و در اثر شستشوی زیاد و همچنین قرار دادن در ماشین ظرفشویی تغییر رنگ نداده و نقش و طرح آن کدر نمی گردد. نکته بسیار مهم دیگر این است که این ظروف هرگز لب پر نشده اما ظروف تقلبی و غیر مرغوب به راحتی لب پر شده و نقش و نگار آنها کدر می گردد.

 

سرویس چینی 12 نفره

از آنجایی که ایرانیان بسیار مهمان نواز بوده و سفره های ایرانیان زبانزد خاص و عام می باشد، از این رو پیشنهاد ما به خریداران سرویس چینی، خرید سرویس چینی 12 نفره می باشد تا بانوان عزیز و گرامی بتوانند به راحتی و بدون هر گونه نگرانی از مهمانان خود پذیرایی نمایند.

 

اقلام سرویس چینی پردیس

ظروف چینی پردیس شامل چه چیزهایی می شود؟

اقلام سرویس چینی پردیس به طور معمول شامل موارد زیر می باشد. 12 عدد بشقاب پلوخوری، 12 عدد بشقاب خورشت خوری، 12عدد پیش دستی، 12عدد پیاله ماست خوری،  12عدد فنجان، 12عدد نعلبکی، 6 عدد نمکدان، 6 عدد جای دستمال حلقه ای، 3 عدد دیس منحنی، 2 عدد دیس پلو، 2 عدد سس خوری، 2 عدد کاسه سالاد، 2 عدد جای دستمال ایستاده، 1 عدد شیرخوری،  1عدد کفگیرکیک، 1 عدد دیس کباب، 1+1عدد سوپ خوری، 1عدد کره خوری، 1+1عدد قوری (یک عدد قوری همراه با درب) ، 1+1عدد قندان (یک عدد قندان همراه با درب)

 

برای سفارش سرویس چینی 105 پارچه پردیس شما عزیزان می توانید هم اکنون با همکاران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید و از قیمت و نحوه سفارش و همچنین دریافت اطلاعات لازم در خصوص خرید انواع سایر ظروف چینی طرح دار و ساده اطلاعات مبسوطی و کاملی را کسب نمایید.

 

9

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما