قیمت روز سرویس غذاخوری آرکوپال

سرویس غذاخوری آرکوپال و سرویس آرکوپال دینو گونه ای از ظروف پذیرایی هستند که با توجه به تنوع، استحکام و قیمت مناسب برای استفاده روزمره مناسب می باشند. قیمت این ظرف ها بسته به شرکت تولید کننده و تعداد پارچه موجود در سرویس متفاوت است. متاسفانه ظروف آرکوپال تقلبی نیز با قیمت های کمتر در بازار موجود هستند و تشخیص برخی از آن ها بسیار دشوار است. بنابراین بهتر است این ظروف را از فروشندگان معتبر فعال در این زمینه خریداری نمود.

قیمت روز سرویس غذاخوری آرکوپال

مدل های جدید سرویس غذاخوری آرکوپال

مدل های جدید سرویس غذاخوری آرکوپال امروزه سرویس های غذاخوری قیمت سرویس آرکوپال 24 نفره در طرح ها و مدل های گوناگون برای هر نوع سلیقه ای در بازار موجود هستند. این ظروف را براساس معیارهای متفاوتی مانند شکل، طرح، رنگ، تعداد پارچه، نوع استفاده و… می توان دسته بندی نمود. ظروف آرکوپال دارای شکل های مربع، بیضی، دایره و مستطیل هستند و براساس نوع استفاده رسمی و روزمره تقسیم بندی می شوند. برخی از تولیدکنندگان مدل هایی برای استفاده کودکان نیز به بازار عرضه نموده اند که دارای استحکام بیشتر و طراحی مخصوص به آن ها می باشد.

در گذشته تنها سرویس های غذاخوری با رنگ زمینه سفید و طرح هایی از گل ها و پرنده ها تولید می گشت و تنوع فراوانی نداشتند اما امروزه معمولا این ظرف ها با توجه به رنگ دکوراسیون منازل انتخاب می شوند و ظروف دارای طرح کمتر بیشتر مورد استقبال هستند. علاوه بر تنوع بالا سرویس های آرکوپال، استحکام بالای این طروف و امکان استفاده از آن ها در مایکروفر، آن ها را به یکی از مهمترین اجزا آشپذخانه تبدیل نموده است.

خرید بهترین سرویس غذاخوری آرکوپال

خرید بهترین سرویس غذاخوری آرکوپال کشورهای بسیاری در زمینه تولید ظروف آرکوپال فعال هستند. در ایران نیز شرکت های فراوانی در زمینه تولید، فروش و صادرات سرویس های آرکوپال فعالیت می نمایند. به منظور خرید سرویس آرکوپال اصل باید به این مسئله دقت داشته باشید که باید وزن کمی داشته و در مقابل ضربه و شوک حرارت مقاوم باشد.

سرویس غذاخوری آرکوپال معمولا شامل بشقاب های سالادخوری، غذاخوری و سوپ خوری، پیاله های ماست، کاسه بزرگ برای سرو سوپ و دیس هستند که دارای انواع دوازده و هجده نفره می باشد. سرویس آرکوپال ممکن است دارای قطعات بیشتری همچون ظرف مخصوص سس، بشقاب سرو دسر و نمکدان هم باشد. البته در صورتیکه سرویس مورد پسند شما دارای این تکه های اضافه نباشد می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

با توجه به فروش نمونه های تقلبی ظروف آرکوپال در بازار، جهت خرید بهترین سرویس آرکوپال با مناسبترین قیمت پیشنهاد می شود این ظروف را از فروشندگان معتبر این حوزه که به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند، تهیه نمایید. خرید به صورت اینترنتی امکان مقایسه و بررسی سرویس های مختلف و سفارش آن از منزل را برای شما فراهم می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما