فروش عمده انواع قوری چینی

قوری چینی در سایزها و انواع مختلف در بازار موجود است. گروه بازرگانی روبینا سعی دارد تا امروز شما را با انواع مدلهای آن آشنا نماید.بعضی از انواع آنها برای کتری مناسب است که به عبارتی کف تخت یا کف 14 می گویند که کفه پهنی داشته و برای کتری های سماوری بسیار مناسب است و معمولا زمینه سفید آن در بازار موجود است.

تولیدکنندگان کتری یا سماوربیشترین خریداران این نوع محصول هستند. این مدل بسیار زیبا و دارای سایز بزرگ است که می تواند حدود 20 فنجان چای را در خود جای دهد. کارخانجاتی مانند چینی مقصود و چینی تقدیس یکی از زیباترین انواع این مدل قوری را به خط تولید رسانده است به طوریکه هم در بازارهای داخلی و هم خارجی بسیار پر فروش می باشند. که به نسبت سایر مدلهای دیگر قیمت بالاتری دارد. قابلمه گرانیتی لانه زنبوری از بهترین برند تولیدی عروس می باشد.
طرح های گلدار و دور طلای آن هم اکنون در بازار موجود است. سایر مدلهای قوری در سایزهای 4 ،6 و 8 کپ هستند که شامل سایز کوچک، متوسط و بزرگ است. پیشنهاد ما به عنوان یکی از مراکز فروش عمده این محصول خرید قوری چینی ساخت کشورمان است که می توان علی رغم خرید ارزانتر آن در جهت افزایش رونق تولید در کشور نیز گامهای مهمی برداشت. همچنین می توانید با صادرات این محصول سود خوبی نیز بدست آورید. اگر قصد تجارت و یا صادرات آن را دارید با ما در ارتباط باشید. قابلمه استیل مارک یونیک طبق لیست در بازار عرضه و به فروش می رسد.

 

تماس با ما