فروش عمده چینی صادراتی

ایران یکی از کشورهای تولید کننده چینی در جهان به شمار میرود. چینی های ساخت کشورمان نیز طرفداران زیادی در کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، روسیه ، اماراتو بسیاری از کشورهای شرق و حتی اروپایی دارد. سودآوری صادرات چینی ایران به کشورهای همسایه هر ساله میلیونها دلار می باشد و ارزآوری زیادی برای کشور خواهد. کارخانه های ساخت چینی و قابلمه چدن نونیز هر ساله با روزآمد نمودن فناوری ها و تجهیزات خود در بالا بردن کیفیت این محصول تلاش می کنند.

قابلمه چدن کویرو چینی زرین ، پردیس ، تقدیس ، توس از نام آشناترین برندهای ساخت چینی در ایران هستند که نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز شناخته شده می باشند.علاوه بر پیشرفت فناوری و تجهیزات، طرحها و قالب های چینی نیز روزآمد شده و سعی در طراحی مدلهای جدید و جوان پسندانه تر می شود. به طوریکه هم در کشور و هم در سایر کشورها مورد قبول واقع شود.


سرویس های غذاخوری چینی طلاکوب طرفداران زیادی دارد و همیشه نیز میزها را باشکوه تر نشان می دهد. طرحهای ظروف چینی طلاکوب در بازار بسیار زیاد می باشد. این ظروف شامل سرویسهای 12 نفره و 6 نفره می باشند . اما یکی از نگرانی های بانوان در افزایش تعداد مهمانان است . از این رو بعضی از سرویس های چینی پردیس به صورت فله ای نیز به فروش می رسد که این نیاز را مرتفع می نماید

چینی پردیس کاشان مدل آتریسا یکی از سرویسهایی است که به صورت فله ای یه فروش می رسد که شامل:
پلوخوری
خورشت خوری
میوه خوری
دیس بزرگ
ماست خوری
کاسه بزرگ
سوپ خوری درب دار
قندان
قوری
سس خوری
نمکپاش
12 پارچه چای خوری
17 پارچه صبحانه خوری
میباشد. که برای صادرات نیز بسیار مناسب می باشد. اگر قصد صادرات این محصول به کشورهای دیگر را دارید و یا قصد خرید این محصول در داخل کشور را دارید با ما در تماس باشید.

تماس با ما