مرکز فروش چینی در ایران

سرویسهای چینی و قابلمه چدن نو طلایی یا به عبارتی چینی های طلاکوب همیشه به عنوان زیباترین انواع ظروف پذیرایی به حساب می آید. این ظروف پذیرایی شامل سرویسهای چایخوری و غذاخوری در بازار موجود بوده است. کارخانجات متعددی در ایران این ظروف را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. شرکت چینی زرین ایران یکی از شرکتهایی است که دارای چندین طرح سرویس پذیرایی طلاکوب است . این سرویسها در سری ایتااف و کواترو هستند. یکی از آن طرحها مدل هدیه طلایی از سری ایتالیا اف است که بسیار زیبا بوده و در بازار نیز بسیار به فروش می رسد.


این سرویس چینی شامل :

  • 17 پارچه چای خوری
  • 12 پارچه چای خوری
  • 102 پارچه کامل
  • 28 پارچه غذاخوری

می باشد. سرویس قابلمه چدن کویر و سرویس آرکپال 17 پارچه شامل 6 عدد فنجان و 6 عدد نعلبکی به همراه یک قوری ، قندان و شکرپاش می باشد.سرویس 12 پارچه تنها شامل 6 عدد فنجان و شش عدد نعلبکی است.

سرویس های پذیرایی چایخوری زیادی در بازار موجود می باشند اما این سرویس پذیرایی چشمگیرتر بوده وبانوان ایرانی تمایل زیادی به خرید این محصول دارند حتی فروش آن جهت جهیزیه نیز زیاد بوده است. لازم به ذکر است به دلیل توقف تولید در بعضی از محصولات چینی زرین دیده شده است که این محصول گاهی در بازار موجود نیست که بایستی خریداران این محصول قبل از خرید آن نسبت به موجود بودن در بازار اطمینان حاصل نمایند.

این محصول از کالاهای صادراتی بسیار خوبی نیز بوده است به طوریکه در زمان تولید آن ، حجم بالایی از آن به کشورهای همسایه صادر می گردد به طوریکه در آنجا نیز طرفداران خود را دارد. هر ساله ظرفیت صادرات چینی زرین به کشورهای آسیایی و اروپایی افزایش یافته تا بتوان هم نیاز داخل کشور و هم نیاز خارج از کشور را برآورده نمود. امید است گروه بازرگانی روبینا سهم کوچکی در صادرات چینی ایران به کشورهای دیگر را داشته و سودآوری زیادی نصیب شما عزیزان گردد.

تماس با ما