ظروف غذاخوری شیشه ای ایرانی

ظروف آرکوپال چیست؟تفاوت ظروف چینی و آرکوپال در چیست؟ کدامیک بهتر است؟ آیا ظروف آرکوپال دارای استاندارد بهداشت بوده و برای سلامتی مضر نیست؟قیمت ظروف آرکوپال چگونه است؟

اینها سوالاتی هستند که به هنگام خرید این نوع محصولات به ذهن خریداران خطور می کند. انتخاب از ميان ظروف چيني و ظروف آرکوپال،همواره بحث جالبي بوده است. براي بسياري از خريداران سرويس هاي پذيرايي اين سوال مطرح است که از بين خريد اين دو گزينه، کدام بهتر است؟

واژه آرکوپال در واقع خود از دو بخش مجزاي آرک+اوپال تشکيل شده است. آرک نام يکي از شرکت هاي فرانسوي معروف توليدکننده ظروف اوپال بوده است. اوپال حد واسط شيشه و چيني است. البته بسيار زيباتر از شيشه و به سبب نازکي، بسيار سبک تر از چيني. براي توليد قابلمه پیرکس فرانسه سه تایی، ترکيبي از مواد اوليه مثل سيليس، آهک، فلدسپات، کربنات سديم و … مورد استفاده قرار مي گيرد. ترکيب اين مواد در معرض حرارت بيش از 1500 درجه سلسيوس قرار گرفته و سپس با استفاده از سيستم گريز از مرکز به اَشکال و قالب هاي متفاوت در مي آيد. در واقع رمز نازک تر بودن ظروف اوپال در مقايسه با ظروف چيني هم در همين شکل فرايند توليد آنهاست.

قابلمه چدن یونیک سایز 32 بر عکس ظروف چيني از خاصيت نشکن بودن برخوردار است.  همچنین قابليت استفاده در مايکروفر را دارند. و بسیار زیبا، رسمی و ظریف تولید می شوند. امروزه قیمت این ظروف در بازار شناور است ولی اگر قصد تجارت آن رادارید یقینا سود شما محفوظ بوده و می توانید با قیمت کمتری آن را خریداری کنید.

جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: آقای مهدوی

شماره تماس : 09195408763

 

 

تماس با ما