مشخصات، قیمت و خرید ظروف نگهدارنده سرامیکی

از آنجایی که ما بیشترین زمان  سرویس آرکوپال دینو خود را بیرون از خانه به سر می بریم و حداقل یکی از وعده های غذایی خود را در محل کار و یا بیرون از منزل می خوریم. از این رو نگهداری غذا در ظروف مناسب با درپوش وکیوم دار گزینه مناسبی خواهد بود.

از رایج ترین کاربرد ظروف نگهداری غذا، بسته بندی و حمل غذا، و نگهداری کوتاه مدت مواد غذایی در یخچال است. این ظروف به دلیل دارا بودن درب های محکم، جلوگیری از رسیدن آلودگی به مواد غذایی و عدم تبادل هوای بیرون و داخل ظرف، برای مدت بیشتری از فساد غذا جلوگیری می کنند. یکی از کاربرد های مهم دیگر ظروف نگهداری، نگهداری منجمد و طولانی مدت مواد غذایی در فریزر است. این ظروف بدلیل دارا بودن دربهای پیچی و وکیوم دار از تبادل هوا به داخل و خارج ازظرف نگهداری جلوگیری می کند

ظروف نگهداری در اندازه، قیمت سرویس آرکوپال 24 نفره جنس و طراحی های متفاوت، برای کاربرد ها و مصارف گوناگونی ساخته و استفاده می شوند. ظروف سرامیکی یکی از ظروف نگهداری ، بسته بندی و حمل غذا ست که امروزه بیشترین استفاده را دارند. این ظروف در انواع سه تکه و چهار تکه و پنج تکه در بازار عرضه می شود.که ظروف سه تکه در ابعاد 900 ، 1200 و 1750 میلی لیتر می باشند و به قیمت 83000 تومان به فروش می رسد. اگر شما قصد تجارت آن رادارید یقینا سود شما محفوظ بوده و می توانید با قیمت کمتری آن را خریداری کنید.

جهت خرید این محصول با ما ارتباط بگیرید.

مشاور فروش: آقای مهدوی

شماره تماس: 09195408763

تماس با ما