توزیع سرویس چینی مقصود صادراتی

سرویس چینی مقصود صادراتی یکی از سرویس‌های چینی بسیار زیبا و خوش فرم است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین علت این چینی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به سایر کشورها نیز صادر می‌گردد. این ظروف طرح های زیبایی همچون ( طوطیا، سی گل، ترنج، سچرنا، هکتور و…) دارد. شرکت ما با توزیع سرویس قابلمه گرانیتی چدن صادراتی در سطح کشور آن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

توزیع سرویس چینی مقصود صادراتی

4 ویژگی اصلی سرویس چینی مقصود

4 ویژگی اصلی سرویس چینی مقصود

  • سرویس چینی مقصود از بهترین مواد اولیه ای که در ایران وجود دارد، تهیه و تولید می‌شود.
  • این ظروف تنوع رنگ و طرح زیادی دارند و بسیار زیبا و شکیل هستند و شما برای پذیرایی از مهمانان خود در جشن ها، اعیاد و مناسبت های دیگر می‌توانید از آنها استفاده کنید.
  • ظروف چینی مقصود صادراتی قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی را دارند و بعد از هر بار استفاده به راحتی میتوانید آنها را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید.
  • ظروف چینی مقصود کاملا بدون لک و هرگونه ایرادی تولید و عرضه می‌شوند و همچنین بسیار سبک هستند و برای استفاده روزانه میز مناسب می‌باشند.
  • ظروف چینی مقصود با استفاده زیاد لک بر نمی‌دارند و یا رنگشان تغییری نمیکند و در صورت استفاده درست می‌توانید به مدت طولانی از آنها استفاده کنید.

این ظروف چینی دارای سرویس غذاخوری که شامل؛ دیس پلو خوری، خورشت خوری، پیاله، دیس برنج، کاسه سالاد، نمک‌پاش، فلفل پاش است و همچنین سرویس چای خوری همانند فنجان، بشقاب، قندان، قوری دارد و تولید کننده ظروف کودک و ظروف هتلی نیز می باشد و مدل های بسیار زیبایی دارد. امروزه ظروف چینی ایرانی یکی از بهترین ظروف های چینی تولید شده در جهان است که نمونه های داخلی این ظروف با ظروف چینی خارجی رقابت می‌کند و کیفیت مطلوب و مورد قبولی دارد، ضمن اینکه این ظروف قیمت بسیار مناسب تری نسبت به ظروف چینی خارجی دارند و در طرح های بسیار جذابی تولید می‌شوند که شما با هر سلیقه ای می‌توانید طرح مورد نظر خود را خریداری کرده و استفاده نمایید. همچنین قابلمه گرانیتی کره ای باغ قیمت محاسبه مالیاتی و هزینه گمرک برخوردار و در بازار ایران با افزایش قیمت به فروش می رسد.

فروشنده معتبر سرویس چینی باکیفیت

فروشنده معتبر سرویس چینی باکیفیت برای اطلاع از قیمت و خرید انواع ظروف چینی مقصود باکیفیت و مرغوب می‌توانید به صورت مستقیم و اینترنتی وارد سایت ما شوید و تمامی ظروف های چینی موجود در سایت ما را مشاهده نمایید و هر مدل چینی را که خواستید در اقلام شش نفره، دوازده و یا هجده نفره سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. فروشگاه ما یکی از معتبرترین فروشگاه های فروش سرویس چینی در یاران است که شما علاوه بر خرید اینترنتی به صورت حضوری نیز می‌توانید به مرکز خرید ما مراجعه کنید و سپس اقدام به خرید این ظروف نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما