توزیع مستقیم آرکوپال قالب مربع صادراتی

آرکوپال قالب مربع صادراتی و قابلمه استیل سه تیکه داری نقش و رنگ های بسیار زیاد می باشد و فروش آن بسیار بالا بودہ و این آرکوپال به سراسر ایران توزیع می گردد. آرکوپال دارای جنسی میان شیشه و چینی است که زمینه اصلی آن سفید مایل به مات می باشد. آرکوپال با توجه به قیمت مناسب تری که دارد اما طرح و رنگ های بسیار زیبا و شیکی دارد که با چینی برابری میکند و فروش بالایی دارد.توزیع مستقیم آرکوپال قالب مربع صادراتی

بررسی کیفیت ظروف قالب مربعی

بررسی کیفیت ظروف قالب مربعی

ظروف غذا خوری و قابلمه چدن گرانیت ام جی اس یکی از مهم ترین لوازم یک خانه می باشد که هر روز به آن نیاز داشته و سر و کار داریم. ظروف آرکوپال از تیکه های متفاوتی تولید شده که نیاز یک خانه را بر آورده میکند این تیکه ها شامل: ۱- دیس برنج خوری ۲- کاسه های خورشت خوری و آب گوشت خوری ۳-بشقاب برنج خوری ۴- بشقاب خورشت خوری ۵- بشقاب میوہ خوری ۶- فنجون ۷- نمک پاش ۸-قوری ۹-کاسه آجیل خوری

ظروف آرکوپال مربعی شکل امروزہ بسیار پر فروش بودہ و افراد زیادی علاقمند به این سبک ظروف هستند.ظروف آرکوپال در برابر سرد و گرم شدن مقاوم بودہ و در برابر ضربه نسبت به سایر اجناس مقاوم تر می باشد. ظروف آرکوپال را میتوان در ماکروفر قرار داد و یا در ماشین ظرفشویی شست. ظروف آرکوپال از شیشه زیباتر و مقاوم تر بودہ و نسبت به چینی سبک تر و نازک تر می باشد.

ظروف آرکوپال قالب مربعی نه تنها در بازار ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته و پر فروش بودہ بلکه در بازار ھای خارج از کشور هم مورد استقبال قرار گرفته و فروش بالایی دارد. ظروف آرکوپال دارای وزنی نسبتا سبک بودہ و به راحتی قابل حمل می باشد. تولید کنندگان ما با حذف واسطه ها ظروف آرکوپال قالب مربعی را با قیمت مناسب تر از سایر فروشندگان در اختیار مشتریان قرار دادہ است.

خرید ارزانترین سرویس آرکوپال

خرید ارزانترین سرویس آرکوپال

اگر شما به دنبال خرید ظروف غذا خوری قیمت مناسب و در عین حال شیک و مدرن هستید ما به شما ظروف آرکوپال را پیشنهاد می دھیم. ارزانترین سرویس آرکوپال از قیمت ۴۰۰ هزار تومان تا قیمت بالاتر به فروش می رسد و این قیمت با توجه به تعداد چن تیکه بودن آن و طرح و نقش آن می باشد.

آرکوپال از طرح و نقش های بسیار زیاد و متفاوتی تولید شدہ و در بازار عرضه می گردد اگر شما هم تصمیم به خرید این ظروف دارید می توانید از مراکز معتبر ما خریداری کنید و یا اگر به دلایلی قصد خرید آنلان دارید میتوانید خرید خود را در سایت ما ثبت کنید تا در اسرع وقت به دست شما عزیزان برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما