عرضه مستقیم آرکوپال شیک عروس

واژه آرکوپال از دو بخش آرک و پال تشکیل شده است. آرک شرکت فرانسوی است که ظروف اوپال تولید می کردند. آرکوپال نوعی ظرف است که از جنس شیشه بوده و رنگ آن سفید است و برای مقاومتر کردن آن، در اثر حرارت، حسابی گرما می دهند و لعابی روی شیشه می کشند تا نفوذ ناپذیر و مقاوم شوند. شما مشتری گرامی هم می توانید برای تهیه آن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ظروف آرکوپال شیک عروس با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به سایت ما سر بزنید و این کالا را آنلاین، سفارش دهید.

عرضه مستقیم آرکوپال شیک عروس

مزایای استفاده از ظروف آرکوپال

مزایای استفاده از ظروف آرکوپال مواد اولیه جهت تولید ظروف آرکوپال، سلیس ، فلدسپات ، آهک، کربنات سدیم و…است. بر طبق نظر تولیدکنندگان ، ظروف آرکوپال ما بین ظروف چینی و شیشه ای هستند و مقاومت این ظروف به نسبت ظروف چینی ۵ برابر است و امکان لب پر شدن در آن خیلی کم است و نسبت به ظروف چینی ظریفتر و نازک تر هستند .

انواع ظروف و بشقاب تخت، بشقاب گود و کاسه و فنجان و ماگ و… از جنس آرکوپال تولید می شوند. وزن پایین و مقاومت بالای آن، آن را منحصر به فرد کرده است. حتی شستن آن در ماشین ظرفشویی، بخاطر مقاومت خیلی زیادش بلامانع است .

بنابراین ظروف آرکوپال دارای سه ویژگی مهم زیر می باشند:

• سبک وزن بودن: ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی بسیار سبکتر هستند و پذیرایی با این ظروف سبک، راحت تر است.

• نشکن بودن: ظروف آرکوپال به علت مقاومت بالا اگر از دستتان بیفتد ممکن است هیچ آسیبی به آن نرسد و همچنین می توانید در مایکروفر قرار دهید بدون اینکه نگران آسیب حاصل از حرارت باشید.

• زیبایی: ظروف آرکوپال به علت تنوع در شکل و طرح و رنگ روی آن، طرفدار زیادی دارد و زیبایی آنها، چشمها را خیره می کند.

خرید قابلمه استیل لوکس ایران برای آنهایی که تمایل دارند نوع اصل را خریداری کنند با توجه به کیفیت بی نظیرش توصیه می شود. هدف این شرکت جلب رضایت مشتری است و محصولی با کیفیت مطابق هر سلیقه ای تولید می کنند.

خرید انواع آرکوپال شیک عروس فرانسه

خرید انواع آرکوپال شیک عروس فرانسه انواع قابلمه تفلون پایا سایز ۵۰ را می توانید از فروشگاههای معتبر ما خریداری کنید. در این فروشگاهها این کالا را با عرضه ی مستقیم از کارخانه به دست مصرف کننده می رسانند.

خرید انواع ظروف آرکوپال با طرحهای مدرن و شیک و قیمت باورنکردنی به صورت عمده امکانپذیر است. شما نیز می توانید برای خرید آن به سایت ما هم سر برنید و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی، از ما به آدرسی که خودتان تعیین می کنید تحویل بگیرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما