فروشنده عمده سرویس آرکوپال قالب بیضی

ظروف آرکوپال از جمله ظروفی هستند که اکثر نوعروسان در جهیزیه های خود از آنها استفاده میکنند. آرکوپال ها در طرح های مختلفی ساخته شده اند که یک نوع از آن سرویس‌ آرکوپال قالب بیضی است که این مدل نیز بسیار پرطرفدار بوده و شکل و مدل آن زیبایی خاصی به سفره و یا به غذا میدهد. اکثرا نوعروسان امروزه از این مدل آر کوپال برای جهزیه خود خریداری میکنند. همچنین قابلمه استیل هاردستون دارای سرویس 12 پارچه می باشند.

فروشنده عمده سرویس آرکوپال قالب بیضی

نکات مهم درباره ظروف آرکوپال قالب بیضی

نکات مهم درباره ظروف آرکوپال قالب بیضی انواع مختلفی از ظروف سرو و پذیرایی هستند که هر فردی بر حسب سلیقه خود میتواند آنان را انتخاب کند. این ظروف نیز برحسب اینکه در چه مهمانی هایی استفاده می شوند، چند تکه از آنان برای خریدار لازم است و چه سبکی باشند انواع متنوعی دارند. برخی از ظروف هستند که مختص مهمانی های رسمی بوده و برخی نیز برای مهمانی های غیر رسمی هستند. قابلمه سرامیکی رومانتیک هوم دارای فروش بالایی برخوردار می باشد.

برای مهمانی های رسمی از ظروف چینی و آرکوپال استفاده می شود در حالیکه برای مهمانی های غیر رسمی از ظروف ملامین و سفالی استفاده میکنند. بیشتر ظروف که برای مهمانی های رسمی استفاده میشوند ظروف سفیدی هستند که طرح های مختلفی روی آنان قرار دارد. غالبا طرح ها به رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای هستند و برخی ها رنگ بندی های دیگه ای دارند. سرو غذا در ظروف سفید زیبایی چشمگیری به غذا میدهد.

یک دست سرویس غذاخوری معمولی که معمولا ۲۴ تکه است، شامل: فنجان، کاسه، بشقاب سالاد خوری، بشقاب غذاخوری است. این سرویس معمولا جهت مصارف شخصی بیشتر مورد استفاده هستند. سرویس غذاخوری مخصوص پذیرایی از مهمان قطعات بیشتری دارد از جمله: ظروف مخصوص سس، بشقاب سرو دسر و بشقاب بزرگ، دیس، سوپ خوری، بشقاب کره را نیز دربر دارد.

شیک ترین نوع ظروف پذیرایی که جلوه خاصی به سفره میدهد بشقاب آرکوپال پایه دار است. این نوع بشقاب که به تازگی طراحی شده است بسیار شیک بوده و میتواند مورد پسند همگان قرار گیرد.

جنس و مقاومت ظروف آرکوپال

اگر بخواهیم از حیطه بهداشت و سلامت صحبت کنیم، ظروف آرکوپال نسبت به بقیه ظروف ارجح تر هستند زیرا این ظروف در هنگام استفاده از مواد اسیدی از خود واکنش نشان نمیدهد و از طرفی موادی که از آن ساخته شده اند وارد مواد غذایی نمیشود.

از نظر مقاومت بسیار عالی هستند زیرا در حرارت های بالا و پایین مقاومت خود را دارند و به راحتی قابلیت شکسته شدن ندارند. حتی میتوان در فریزر و یت مایکرویو از آنها استفاده کرد بدون اینکه نگرانی در مورد ترک برداشتن آنها داشت.

عوامل موثر بر قیمت روز ظروف آرکوپال

عوامل موثر بر قیمت روز ظروف آرکوپال عوامل مختلفی بر قیمت روز ظروف آرکوپال تاثیر دارند. برای مثال جهت خرید سوپ خوری آرکوپال ارزان هم باید به عوامل از جمله نوسانات بازار ارز توجه کرد‌ زیرا بیشترین تاثیر در قیمت گذاری روی اجناس را دارند. تامین مواد اولیه و اینکه مواد اولیه ای که دارد نی شوند نیز همچنان امکان واردات آنها وجود دارد یا نه، هزینه های روز حمل و نقل این اجناس و … از جمله عوامل دیگری هستند که بر میزان نرخ روز آرکومال ها تاثیر دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما