فروشنده عمده سرویس آرکوپال پذیرایی

سرویس آرکوپال پذیرایی یکی از وسایل آشپزخانه است که در امروزه یکی از سرویس های مهم آشپزخانه عروس به حساب می آید، درواقع نام این سرویس اوپال می باشد که درایران به نام آکروپال شناخته می شود.این ظروف به دلیل وزن کم از ظروف دیگر، استحکام بیشتر و تنوع بسیار زیاد در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

فروشنده عمده سرویس آرکوپال پذیرایی

انواع طرح سرویس آرکوپال پذیرایی

انواع طرح سرویس آرکوپال پذیرایی به طور کلی آکروپال ترکیبی از دو جنس چینی و شیشه می باشد، که اولین بار در کشور فرانسه تولید شد.برندهای مختلفی از سرویس آرکوپال به دلیل استقبال زیاد مردم در این حرفه شروع به کارکردند، همچنین این سرویس نه تنها در ایران بلکه در کشور های مختلفی مثل فرانسه، امارات، چین و…….نیز تولیدمی شود.

انواع سرویس آرکوپال

کمترین تنوع سرویس های آرکوپال ۵ نفره و بیشترین تنوع آن ۱۶۴ پارچه است که شما می توانید طبق نیاز و سلیقه خودتان یکی از این سرویس ها را انتخاب کنید.

به طور کلی سرویس آرکوپال شامل: بشقاب پلو خوری، بشقاب خورشت خوری، بشقاب میوه خوری، کاسه سوپ، کاسه سالا، پیاله، کاسه آبگوشت و ظرف شیرخوری است.

بهتر است در هنگام خرید سرویس آرکوپال به رنگ آن هم توجه کنید چرا که رنگ های شاد میل خوردن به غذا را افزایش می دهند و اشتها را زیاد می کنند، همچنین می توانیدرنگ این سرویس رابا وسایل دیگر خود در آشپزخانه ست کنید.

فرق بین آرکوپال وآیروپال

این دو تفاوت بسیار زیادی ندارند هر دو از یک جنس هستند ، اما ظروف آیروپال ساخت خارج و ظروف آکروپال ساخت ایران است، مگرنه تفاوت زیادی با هم ندارند واز نظر جنس یکی هستند.

خرید سرویس آرکوپال پذیرایی ارزان

خرید سرویس آرکوپال پذیرایی ارزان شما می توانید این سرویس های کم وزن و متنوع را به دو صورت حضوری ازمغازه ها و به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر انتخاب و خریداری کنید.

نکاتی که قبل از خرید سرویس آرکوپال باید به آن توجه کنید:

1-ظروف خوش دست باشند، درواقع بعضی مواقع که بشقاب از دست شمابه زمین می افتد به دلیل این است که ظروف خوب در دست شما قرارنمی گیرند یا خوش دست نیستند.

2-مطمئن شوید ظرفی که می خرید را می توانید از آن درمایکروویو یا ماشین ظرف شویی استفاده کنید چون از بعضی ظروف نمیتوان در مایکروویو یا ماشین ظرف شویی استفاده کرد.

3-حتما در هنگام خرید از تعداد نفرات درمنزل تان مطمئن شوید، با توجه به تعداد افراد خانواده یا مهمان هایی که به خانه ی شما می آیند یک سرویس آرکوپال چند پارچه خریداری کنید، همچنین از برند و کیفیتی که سرویس را می خرید مطمئن باشید، چون بعضی از سرویس ها با قیمت بسیار ارزان فروخته می شوند درحالی که کیفیت بسیار پایینی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما