فروشنده عمده سرویس ارکوپال تهران

سرویس ارکوپال تهران در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود که هر یک از این سرویس ها دارای اجزای مختلفی هستندو در انواع سرویس های ۶ نفره، ۱۲ نفره و ۲۴ نفره به فروش می رسند. فروشنده عمده سرویس آرکوپال تهران از آن جایی که اکثر خریداران عمده را به خود جذب می‌ کند، سرویس های آرکوپال را در حجم انبوه اما با قیمت مناسب‌ تر و عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

فروشنده عمده سرویس ارکوپال تهران

جدیدترین طرح سرویس ارکوپال اصل

جدیدترین طرح سرویس ارکوپال اصل سرویس آرکوپال نوعی سرویس غذاخوری است که شامل تعدادی بشقاب و پیش دستی و پیاده است. معمولاً این سرویس ها برای استفاده روزانه مد نظر قرار گرفته می‌ شوند. البته سرویس‌ های ۲۴ نفره آرکوپال نیز برای مهمانی ها استفاده می شود.

قابلمه گرانیتی طرح چروک از لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیاری به سرویس های چینی دارند با این تفاوت که نسبت به آن ها بسیار سبک تر هستند و استفاده از آن ها راحت تر است. از همین جهت است که اکثر بانوان سرویس های آرکوپال را از سرویس چینی جدا می‌ کنند و آن ها را برای استفاده روزانه در نظر می‌ گیرند. طرح های سرویس آرکوپال امروزه بسیار زیبا طراحی می‌ شود که در ادامه قصد داریم به بررسی جدید ترین طرح سرویس آرکوپال بپردازیم.

سرویس آرکوپال رنگارنگ: این نوع سرویس های آرکوپال غالباً مورد علاقه دختران جوان می باشند. چرا که از رنگ های جذاب و شادی برای طراحی این بشقاب ها استفاده شده است و می توان وسایل دیگر را با تنوع رنگی بالا با این بشقاب ها ست کرد.

سرویس ارکوپال لومینارک: جدید ترین طرح های سرویس غذاخوری آرکوپال لومینارک نام‌ دارد. لومینارک از پر طرفدار ترین بشقاب ها است که در حاشیه این ظروف طرح های بسیار ریزی به رنگ های ملیح طراحی شده است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

سرویس ارکوپال طرح آلاله: این مدل از رایج ترین مدل از سرویس های آرکوپال اصل است که همان طور که از نام این سرویس پیدا است بر روی سطح ظروف آن گل هایی از نوع آلاله طراحی شده است و رنگ های زیبایی برای این محصولات انتخاب شده است.

خرید انواع سرویس ارکوپال تهران

خرید انواع سرویس ارکوپال تهران قابلمه روحی سایز خیلی بزرگ جزو بهترین و پر فروش ترین محصولات غذاخوری است که کیفیت فوق العاده ای دارد و برای خرید سرویس آرکوپال نیز امروزه روش های بسیار زیادی کشف شده است. زیرا روز به روز تقاضا برای خرید سرویس ارکوپال اصل افزایش پیدا می‌ کند و به دنبال آن مراکز تولید کننده سرویس های آرکوپال سعی دارند تا با ایجاد روش های راحت تر شرایط مناسبی را برای رفاه حال مشتریان فراهم کنند تا آنان با قیمت مناسب و در سریع ترین زمان بتوانند سرویس‌ ارکوپال مد نظر خود را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما