فروشندگان سرویس آرکوپال مجلسی فرانسه

سرویس آرکوپال مجلسی و یا کلاً ظرف های آرکوپال به دلیل قیمت بالا و کیفیت بالا خیلی ها نمی توانند خریداری کنند و واردات آن به کشور بسیار کم شده است، به همین دلیل بسیاری از فروشنده ها از این بهانه استفاده می کنند و آنها را به قیمت بسیار بالایی به فروش می رسانند.

خرید قابلمه استیل پرارین در مجموعه ما به پایین ترین قیمت ممکن انجام می شود،ما ظرف ها را از تولید کننده اصلی و برند خریداری می‌کنیم و شما میتوانید با دیدن عکس های ظروف به اصل بودن جنس آنها پی ببرید.

فروشندگان سرویس آرکوپال مجلسی فرانسه

انواع سرویس آرکوپال مجلسی فرانسه

انواع سرویس آرکوپال مجلسی فرانسه

سرویس آرکوپال مجلسی در انواع مختلفی وجود دارد به طوری که این شرکت ظروف را در تعداد های مختلف و همینطور در طرح های مختلف به تولید و توزیع می رساند و به علت بالا بودن تنوع و کیفیت بالای این ظروف خریداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده است.

  1. ست های ۶ نفره و ۱۲ نفره از معروف ترین مدل ها و ست های این تولید کننده نیز هستند، زیرا این ست ها با دارا بودن بشقاب، کاسه خورشت خوری و کاسه کوچک توانسته کامل ترین تعداد ظرف را در خود داشته باشد.
  2. تعداد ست های سرویس آرکوپال به تعداد های بالاتری هم وجود دارد، حتی به ۲۰ نفره و ۴۰ نفره هم می نیز می رسد این سرویس ها کامل ترین نوع ظروف آشپزخانه هستند و اکثر مدل ها را در خود جای داده‌اند.
  3. طرح های به کار برده شده در ظروف آرکوپال متفاوت است ، مثلاً می‌توانند گلدار و یا حتی ساده نیز باشد، رنگ ظروف هم می تواند متفاوت باشد ظروف ها بیشتر به رنگ سفید و یا شیری یافت می‌شوند اما ظروف در هر رنگ بندی که بخواهید موجود است.

تمامی مدل هایی که به آن اشاره شد در مجموعه ما نیز وجود دارد و شما می توانید تمامی آنها را که بخواهید حتی به صورت تکی و یا عمده سفارش دهید، باید بدانید مجموعه ما چندین سال است در عرصه قابلمه استیل کرکماز سایز 24 فعالیت می کنند و ظروفی صددرصد اصل و اورجینال را به فروش می رساند.

خرید سرویس آرکوپال مجلسی عمده

خرید سرویس آرکوپال مجلسی عمده

سرویس آرکوپال عمده در مجموعه ما به فروش می رسد. شما می‌توانید ظرف ها را برای جهیزیه، رستوران ها، هدیه و یا حتی فروشگاه ظرف فروشی خود از مجموعه ما به پایین ترین قیمت خریداری کنید.

ما خرید آسان را برای شما خریداران عزیز امکان پذیر کرده‌ایم، به طوری که شما می توانید به هر تعداد که میخواهید خرید خود را ثبت کنید سپس با پردازش خرید شما در کوتاه ترین زمان و در محلی که می‌خواهید ظرف‌ها را به دستتان می رسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما