فروش سرویس آرکوپال سفید ساده

سرویس آرکوپال سفید و قابلمه گرانیتی زرساب سایز 32 دارای یکی از زیبا ترین طرح و نقش های ظروف چینی است و دارای برند جهانی می باشد و طرفداران زیادی را در سر تا سر جهان دارد. و بسیار با ظرافت است. از جمله ویژگی آن سبک بودن و داری بهترین مواد اولیه در ساخت خود می باشد ،و بسیار زیبا و چشم گیر می باشد.

فروش سرویس آرکوپال سفید ساده

ویژگی انواع سرویس آرکوپال سفید

ویژگی انواع سرویس آرکوپال سفید سرویس آرکوپال ایرانی و قابلمه گرانیتی 12 پارچه، در اصل نام اصلی ان اوپال می باشد اما با توجه به اینکه در ابتدای ورود آن به بازار ان را ارکوپال نامیدند این نام بر زبان مردم روانه گردید. و به این اسم شناخته شده. در رابطه با جنس آن باید بگوییم که داری جنس چینی و شیشه می باشد و هر دو ویژگی و مواد آن را نیز در خود دارا می باشد در واقع در دمای بسیار بالا مواد هر دو را با هم ترکیب می نمایند.

بسیاری از افراد در مایکروویو خود از ظروف بسیار استفاده می نمایند و به همین دلیل باید ظروف آن ها جنس بسیار خوب و مقاومی داشته باشد که ظروف اوپال از دسته ظروف مقاوم و خوب هستند. زندگی امروزه به گونه ای شده است که ظروف غذا را مستقیما از یخچال به درون مایکروویو انتقال می دهند به همین دلیل ظروف استفاده باید مقاومت بالا و محکمی را داشته باشند مثل اکروپال.

ظروف اکروپال کاملا بهداشتی و پاکیزه است فاقد تخلخل است و هیچ گونه میکروبی نمی تواند به ظرف سرایت نماید مگر در صورتی که در ظرف شکستی یا خراشیدگی ایجاد شود. ظروف اکروپال را می توان به راحتی شست و یا داخل ماشین ظرف شویی قرار داد چون در برابر سایش مقاومت است و در هنگام شست و شو هیچ اسیبی نمی بیند و جنسش عالی است.

در این ظروف مقاومت ویژه ای در آن استفاده شده است و در دمایی بالا به تولید و ساختن رسیده است پس نسبت به بی احتیاطی مقاوم هستند و جای نگرانی وجود ندارد ظروف آرکوپال داری انداره و سایز های متفاوتی هستند پس در هنگام خرید می توان اندازه کابینت و یا محل قرار گیری ظروف را گرفت و طبق آن ظروف را انتخاب کرد.

خرید سرویس آرکوپال سفید ساده ایرانی

خرید سرویس آرکوپال سفید ساده ایرانی خرید سرویس آرکوپال ساده ایرانی سفید ، شما می توانید از طریق فروشگاه های لوازم خانگی طرح های ظروف آرکوپال را انتخاب نمود و از آن در لوازم اشپزخانه خود سفارش نمودو یا شما می توانید از طریق سایت های معتبری که ما به شما معرفی می کنیم طرح و نقش های زیبای این ظروف را مشاهده نموده و حتی جنس اندازه و حتی قیمت ان را مشاهد و خریداری نمود. پس از اطمینان از ثبت سفارش شما ظروف بسته بندی می گردد و در کمترین زمان برای شما ارسال می گردد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما