فروش سرویس آرکوپال سفید لب طلایی

در ابتدا استفاده از ظروف چینی و شیشه ای متداول بود تا اینکه ظروف آرکوپال وارد بازار شد. این ظروف بدلیل وزن سبکی که دارند بسیار پر استفاده هستند و در طرح های گرد، مربع و مستطیل تهیه می شود. سرویس آرکوپال فرانسه اولین بار توسط فرانسه تولید و به دیگر نقاط دنیا پخش شد. سرویس آرکوپال سفید طرح جدید آرکوپال است به همین دلیل فروش زیادی در انواع و اشکال آن دارد. همچنین قابلمه استیل پریما المان طبق لیست قیمت فروخته می شود.

فروش سرویس آرکوپال سفید لب طلایی

انواع سرویس آرکوپال سفید لب طلایی

انواع سرویس آرکوپال سفید لب طلایی ضروف آرکوپال دارای طرح های متنوع گلی و فانتزی است مقاومت این ظروف در برابر ضربه بالا است و لب ترک بر نمی دارد. یکی از ویژگی های مهم این ظروف این است که می توان به راحتی در ماکروفر استفاده کرد بدون اینکه ترک بردارد. یکی از ویژگی‌ های خوب ظروف آرکوپال عرضه آن در تنوع های زیاد است و همه روزه بر تنوع آن اضافه می‌ شود. یکی از طرح هایی که در این ظروف وجود دارد طرح سفید و لب طلایی آن است. ظروف آرکوپال سفید طلایی ظرافت خاصی دارد و با اینکه طرح آن ساده است اما بسیار شیک به نظر می‌ رسد و خانم ها بیشتر برای پذیرایی مهمانان آن را با ظروف طلایی خود ست می‌ کنند. قابلمه تفلون سایز 38 پرکاربردترین سایز برای استفاده روزانه می باشد.

این ظروف سفید در پارچه های مختلف تولید می‌ شود و در تنوع های مختلف اندازه‌ای اعم از گرد و بیضی و…. وجود دارد. اما به صورت میوه خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری نیز توزیع می شود و تنها در ظروف غذاخوری خلاصه نمی‌ شود و حتی به صورت ظروف غذاخوری مانند قوری، استکان، نعلبکی نیز وجود دارد. امروزه این مدل جدید ظروف آرکوپال خوهان زیادی دارد. این ظروف مناسب برای پذیرایی از میهمانان و هم استفاده در منزل هستند. آرکوپال سفید در طرح‌های خطوط و نقش های ریز طلایی به همراه لب طلایی آن نیز تولید و عرضه می‌ شود. طرح لب طلایی آرکوپال بیشتر طرح کلاسیک مجلسی است.

قیمت سرویس آرکوپال سفید فرانسه

قیمت سرویس آرکوپال سفید فرانسه ظروف آرکوپال از ظروف پر مصرف و جدید است که در پارچه های شش ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۶ عرضه می‌ شود. این ظروف ابتدا از کشورهای دیگر مانند فرانسه وارد کشورمان می شد اما با شروع تولیدات داخلی تولید آن افزایش یافت و همین موضوع باعث کاهش قیمت آن شد و امکان خریداری برای همه اقشار را امکان پذیر کرد. طرح های این ظروف به اندازه ای متنوع است که از هر سلیقه ای می توانند آن را خریداری کنند. آرکوپال با توجه به جنس و طرح های زیبای آن قیمت مناسبی دارد که مارک این ظروف در قیمت آن اهمیت دارد که ظروف آرکوپال سفید زبان زد است. قیمت سرویس آرکوپال بسته به تعداد پارچه و برند آن متغیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما