فروش سرویس چینی مقصود صادراتی

سرویس های چینی از خمیری مخصوص درست می شوند که کیفیت این خمیرها هم متفاوت است، سرویس های چینی در طرح ها، اندازه‌ ها و کاربردهای متفاوت توليد مي شوند.

سرویس چینی مقصود یکی از باکیفیت ترین چینی های تولید شده است که در شکل و تنوع طرح بی نظیر است، سرویس چینی مقصود صادراتی خوب دارد، کیفیت سرویس چینی درجه یک است که در طول سال بخش عمده ای از تولید آن صادر می شود.

فروش سرویس چینی مقصود صادراتی

3 ویژگی مهم سرویس چینی مقصود

3 ویژگی مهم سرویس چینی مقصود سرویس های چینی با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان در سرويس های ۶، ۱۲ و ۲۴ نفره تولید می شود همچنین به درخواست بسیاری از رستوران‌ها تالارها در تعدادی که درخواست می کنند تولید می شود.

طراحی چینی ها از طرح های بسیار ریز تا طرح های درشت و بزرگ انجام می‌شود و در همه سبک ها چه سبک مدرن و چه سبک سنتی در چینی مقصود طراحی شده و برای افرادی هم که به سادگی اهمیت می دهند طرح های بسیار ساده در نظر گرفته شده است، این طرح به مرور زمان از بین نمی رود چراکه با بهترین مواد هستند، طراحی چینی به دو صورت پرس و برجسته هم انجام می شود که در حالت پرس با دست کشیدن روی آن بدون اینکه نگاه کنید قابل تشخیص نیست ولی در طراحی برجسته در هنگام شستشو به راحتی متوجه برجستگی های طراحی آن می شوید.

یک قابلمه تفلون قدیمی خوب باید به راحتی شسته شود و سخت ترین لکه ها هم به راحتی و با کمترین زحمت پاک شود همچنین در حین شستشو نباید از دست به راحتی سر بخورد.

سرویس های چینی مقصود شامل، پلوخوری، خورشت خوری، پیش دستی، ماست خوری، دیس بزرگ، دیس کوچک، سوپ خوری، سس خوری، نمک پاش، کاسه سالاد خوری، کاسه آبگوشت خوری، قوری، قندان و فنجان و نعلبکی است که تعداد آن در سرويس های ۶، ۱۲ و۲۴ نفره متفاوت است همچنین اکنون سرويس های ۱۸ نفره هم موجود است.

سرويس چینی مقصودی سه ویژگی مهم دارد:

  1. سطحی‌ کاملا صاف بدون برآمدگی های جزء ی و خراش ها بسیار ی بسیار ریز است.
  2. کیفیت خمیر بسیار خوبی دارد که نسبت به بقیه چینی ها مقاوم تر است.
  3. مطابق همه سليقه ها در شکل های متفاوت و طرح های بسیار زیادی تولید می شود.

قیمت استثنایی سرویس چینی باکیفیت

قیمت استثنایی سرویس چینی باکیفیتقابلمه مارک ام جی اس با استفاده از بهترین متریال و کیفیت روز تولید می شود کیفیت چینی مقصود در ضد خش ، ضد لک و استفاده آن در ماشین ظرفشویی تضمین می شود. قیمت سرویس چینی مقصود متفاوت است و بسته به انتخاب طرح، کیفیت و تعداد آن دارد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید و آن به قیمت درب کارخانه تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما