قیمت روز آرکوپال فله ای ارزان

آرکوپال یکی از جنس ظروفی است که در سال های اخیر بسیار از آن استقبال شده است. و این نوع ظروف بسیار شکیل و سبک هستند.آرکوپال فله ای ارزان تر از ارکوپال سرویسی است و مشتری می تواند این نوع ظروف را به صورت سرویس یا به صورت تکی از بازار تهیه کند.

ظروف آرکوپال و قابلمه استیل سه تیکه طرح های بسیاری زیبایی دارد. ظرافت خاصی که در این ظرف وجود دارد نظر مشتری را به خود جلب میکند.

قیمت روز آرکوپال فله ای ارزان

انواع مدل های آرکوپال در ایران

انواع مدل های آرکوپال در ایران مدل آرکوپال و قابلمه چدن گرانیت ام جی اس یکی از زیباترین ظروف هایی است که در این سال های اخیر، بسیار توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.به خاطر تنوع زیاد و کیفیت مناسب این ظروف ها است .این نوع جنس بسیار نازک ولی مقاوم هستند.

حمل نقل این ظرف ها بسیار آسان است به دلیل سبک بودن آنها است و پذیرایی کردن برای مهمان ها ،و همچنین شستن و جابجایی آنها به سهولت انجام میگیرد. از دیگر خاصیت این ظرف ها نشکن بودن آنها هست که در مقایسه با چینی و اینکه شاید درخشندگی ظروف چینی را نداشته باشد ولی طرح های بسیار زیبا و متنوع دارد.

فروش آرکوپال فله ای بسیار در بازار ها مشاهده میشود.که برای مغازه دارها و فروشگاه ها عرضه میشود.

فروش آرکوپال فله ای ارزان قیمت

فروش آرکوپال فله ای ارزان قیمت فروش آرکوپال فله ای در بازار دارای قیمتی مناسب است. انواع مدل آرکوپال را میتوان در بازار دید که امروزه خواهان زیادی دارد .در این چند سال اخیر آرکوپال جایزین چینی شده است.میتوان گفت این به خاطر ویژگی هایی است که جنس آرکوپال دارد.

اولین ویژگی که ظروف آرکوپال دارند این است که بسیار سبک هستند و نسبت به چینی دیرتر میشکند بسیار مقاومت دارد و لب پر نمیشوند. در مقابل گرما مقاوم است و میشود در مایکروفر استفاده کرد.تنوع ظروف آرکوپال بسیار زیاد است و در طرح ها و نقش های بسیار زیبا طراحی شده است ‌و همین در جذب مشتری نقش به سزایی دارد.

در این چند سال اخیر تولیدات این محصول بسیار زیاد بود و با تنوع خیلی زیاد به بازار عرضه گردیده و بسیار بازار خوبی در بین مردم داشته است، به خاطر ویژگی هایی گه این ظروف دارند بسیار کاربردی بوده و مشتری زیادی داشته است.این ظرفها در شکل هم تنوع بالایی دارند. گاه به صورت گرد یا مربع و بیضی و حالت دالبری هستند که مشتری می تواند بنا به سلیقه خود این ظروف را تهیه کند.امروزه در بازار انواع آرکوپال های زیادی وجود دارد که هم تولید داخل است و هم خارجی و وارداتی هستند.

تولید های داخلی هم با کیفیت بوده و هم امروزه بسیار طرفدار دارد هم به خاطر کیفیت و قیمت آنها بسیار پرفروش بوده است .

6

    • سلام. با همکاران واحد فروش در ارتباط باشید. موجودی و قیمت اعلام می‌کنند خدمتتون.
      09195408763

    • سلاموقت بخیر. باید برای اطلاع از قیمت و موجودی با همکاران واحد فروش در ارتباط باشید.
      09195408763
      02155328827

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما