قیمت روز آرکوپال قالب مربع صادراتی

آرکوپال قالب مربع صادراتی دارای قیمت متفاوتی می باشد. قیمت این ظروف به چند پارچه بودن آن و کیفیت و طرح آن بستگی دارد. یک سرویس آرکوپال ۶ نفرہ از ۴۰۰ ھزار تومان تا بالا تر قیمت گذاری می شوند. قیمت اینظروف بر اساس تعداد آن و طرح و رنگ آن تعیین می شوند.

ظروف آرکوپال با توجه به طرح و رنگ ھای بی نظیری که دارد بسیار چشم نواز بودہ و افراد زیادی علاقمند به خرید این نوع ظروف ھستند. ظروف آرکوپال با توجه به کیفیت بالایی که دارد قیمتی نسبتا مناسبی برخوردار است.

قیمت روز آرکوپال قالب مربع صادراتی

مراحل ساخت ظروف آرکوپال طرح دار

مراحل ساخت ظروف آرکوپال طرح دار ظروف آرکوپال برای ساخت و تولید مراحل خاصی را طی می کند که ما برای آشنا شدن شما با این مراحل به صورت خلاصه بازگو خواھیم کرد. مرحله اول تهیه مواد اولیه مرغوب و باکیفیت می باشد که این مواد در آزمایشگاہ ھای مخصوص برسی می شوند.

مواد به دست آمدہ را در قالب ھای مخصوص ریخته و به مواد شکل و فرم می دھند.موادی که داخل قالب ھا ریخته شد پس از خشک شدن به کورہ ھای مخصوص میبرند و در دما و زمان مشخصی این قالب ھا پخته می شوند. ظروف پس از خارج شدن از کورہ با رنگ ھای مخصوص و دستگاہ ھای مخصوص طرح و نقش ھای متفاوتی بر روی ظروف ایجاد می کنند.

قابلمه چدن کهنه در طرح و قالب ھای متفاوتی تولید می شوند و حتی طرح و نقش و رنگ ھای به کار بردہ شدہ روی ظروف نیز دارای تنوع زیادی می باشد از این بابت خریداران با تنوع بی نظیری که در ظروف مشاھدہ خواھند کرد و طبق سلیقه خریداری می کنند.

این نوع ظروف ھا نسبت به چینی قیمتی مناسب تر داشته و این دلیل بر بد بودن اجناس آرکوپال نمی باشد ناگفته نماند که طرح و رنگ و حتی جنس درجه یک آن حتی با ظروف چینی برابری ھم می کند. ظروف آرکوپال در برابر دمای سرد و گرم مقاوم بودہ و ھی آسیبی به ظروف وارد نخواھد شد.

مرکز پخش ارزانترین سرویس آرکوپال

مرکز پخش ارزانترین سرویس آرکوپالقابلمه روحی سایز کوچک تمام آنچه ظروفی که در یک خانه مورد نیاز است را در خود دارد. مراکز پخش ظروف آرکوپال زیاد می باشد و اکثر فروشندگان مبلغی سود برای خود روی اجناس اضافه می کنند. شما می توانید سرویس آرکوپال را با قیمتی مناسب تر از سایر فروشندگان از ما خریداری نمائید.

تولید کنندگان ظروف آرکوپال با بهرہ گیری از جدید ترین طرح و نقش برای ظروف توانسته استقبال بالایی روبه رو شدہ و فروش بالایی را ثبت کند. این ظروف دارای کیفیت بالایی بودہ و در برابر ضربه مقاوم می باشد.برای خرید این سرویس ظروف می توانید از مراکز پخش ما و سایت آنلاین ما ظروف مورد نیاز خود را با ھر طرح و رنگی خریداری نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما