مرجع فروش سرویس آرکوپال ارزان

ظروف آرکوپال و قابلمه گرانیتی زرساب سایز 32 به دلیل ویژگیهای زیادی مانند تنوع در طرح ورنگ و سبک تر بودن نسبت به ظروف چینی امروزه نظربسیارب رابه خود جلب کرده است.

مرجع فروش سرویس آرکوپال باید سعی کنند با تنوع دادن در رنگ و طرح ومدل انواع مختلفی را به صورت عمده با قیمت مناسب تحت عنوان سرویس آرکوپال ارزان به بازار های فروش عرضه کنند. مرجع فروش سرویس آرکوپال میتوانند ظروفی را به این سرویس اضافه کنند تا مشتری بیشتری جذب کنند.

مرجع فروش سرویس آرکوپال ارزان

نگهداری از ظروف آرکوپال طرح دار

نگهداری از ظروف آرکوپال طرح دار در نگهداری ظروف آرکوپال و قابلمه گرانیتی 12 پارچه ارزان باید به چند نکته توجه کنیم که در قسمت زیر به بررسی چند مورد از آن میپردازیم:

۱_در هنگام شستشوی ظروف آرکوپال سعی کنیم که از مواد شوینده ی خیلی قوی مانند وایتکس ها به مقدار زیادی استفاده نکنیم.

چون باعث میشود که طرح و رنگ اصلی آن خراب شود و زیبایی اولیه را نداشته باشدودیگر قابل استفاده نباشد.

۲_برای مراقبت از ظروف آرکوپال سعی کنیم که آز قراردادن آن ها در مقابل حرارت مستقیم جلوگیری کنیم .

چون باعث می شود که این ظروف در مقابل حرارت از خود مقاومت نشان ندهند و شکسته یا ترک خورده بشوند.

۳_اگر کاردو یا قاشق و چنگال روی این ظروف کشیده شود ممکن است جای خط و خش روی ظروف آرکوپال بماند.

بهتراست از تماس مستقیم وکشیدن کارد وچنگال روی این ظروف خودداری کنیم که از این ظروف در مدت زمان بیشتری استفاده کنیم.

۴_ظروف آرکوپال بسیار حساس هستنددر هنگام شستشو سعی کنیم که آن هارا لب پر نکنیم و سریع خشک کنیم که لک های روی این ظروف باقی نماند چون ممکن است اگر در همان موقع پاک نشود روی این ظروف باقی بماند.

اگر در نگهداری و مراقبت از ظروف آرکوپال موارد ذکر شده در قسمت بالا را رعایت کنیم میتوانیم از این طروف زیبا و خوش دست تاسالیان سال استفاده کنیم.

این ظروف به دلیل سبکی زیادی که دارد نسبت به ظروف های دیگر بهتراست واز این ظروف بیشتر در مجالس و مهمانی ها استفاده می شود.

قیمت استثنایی سرویس آرکوپال لاکچری

قیمت استثنایی سرویس آرکوپال لاکچری ظروف آرکوپال باتوجه به جنس و نوع طرح آن و بستگی بر این است که چند پارچه باشدکه در قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد. یکی از سرویس های آرکوپالی که طرفداران زبادی دارد و بیشتر برای جعیزیه استفاده میشود سرویس آرکوپال لاکچری می باشد که به علت شیک بود طرح روی آن قیمت های استثنایی را به خود اختصاص می دهد.

آرکوپال ها در نوع طرح دار وساده وجود دارد که امروزه طرح های ساده با جذابیت بیشتری که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

آرکوپال ها را بطور مستقیم می توانیم از فروشگاه ها ومراکز خرید وسایل خانه انتخاب کنیم واز آن در مجالس و مهمانی ها استفاده کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما