مرکز پخش ظروف چینی رستورانی زرین

مرکز پخش ظروف چینی رستورانی زرین،بزرگترین مرکز تهیه انواع ظروف چینی مناسب برای استفاده در منزل ورستوران ها می باشد.داشتن بیش از ۱۴۰ سال تجربه در صنعت چینی و سرامیک و همچنین صادرات این ظروف به اکثر کشورهای دنیا صحه ای بر کیفیت وجنس عالی محصولات این مرکز می باشد.

مرکز پخش ظروف چینی رستورانی زرین

آشنایی با نحوه نگهداری ظروف چینی زرین

آشنایی با نحوه نگهداری ظروف چینی زرین چگونه با ظروف چینی مان رفتار کنیم تا همیشه مانند روز اول تمیز سالم و براق بمانند.

سرویس چینی زرین مرغوب، همیشه مرغوب می ماند اگر

1. برای شستن قابلمه استیل کرکماز ترکیه از شوینده های ملایم تر استفاده شود و همچنین از یک اسفنج مخصوص به جای سیم ظرفشویی استفاده شود.

2.بهتر است از ماشین ظرفشویی برای شست شوی دائمی ظروف چینی استفاده نشود .

3.بلافاصله بعد از استفاده از ظروف چینی آن ها را با پودر ظرفشویی شستشو دهید تا مجبور نشوید ازوایتکس و سفید کننده که برای سلامتی مضر هستند استفاده کنید.

4. از روی هم قرار دادن تعداد زیاد ظروف امتناع نمایید به دلیل وزن بالا و امکان ایجاد خط و خش به لعاب ظرف های پایینی و یا کدر شدن سطح بشقاب ها.

5.از کشیدن چنگال و کارد و سیخ های کباب برروی ظروف چینی جلوگیری کنید .

6.ظروف چینی با فناوری IGGD(دکور طلای داخل لعابی ) رابه دلیل وجود خاصیت فلزی طلاداخل مایکروفر قرار ندهید .

طول عمر و زیبایی و درخشندگی ظروف چینی وابسته به خودمان است اینکه چطور از آنها استفاده و از آنها نگهداری کنیم.یک کدبانوی نمونه و یا مدیریت یک رستوران خوب می‌داند که توجه کافی به این مسئله می‌تواند طول عمر ظروف چینی شان را افزایش دهد.

فروشنده برتر سرویس چینی باکیفیت

فروشنده برتر سرویس چینی باکیفیت ظروف چینی از گذشته محبوبیت خاصی در بین سفره های ایرانیان و سایر کشورهای جهان داشته است .امروزه نیز این ظروف طرفداران خاص وزیاد خود را دارد.ظروف چینی مناسب برای جهیزیه ،مصارف روزمره، هتل ها رستوران ها می باشد.یکی از بهترین تولید کنندگان قابلمه استیل لایف اسمایل در ایران کارخانجات چینی زرین است که قدمت آن به حدود ۶۰ سال پیش برمی‌گردد.
تنها تولیدکننده داخلی دارنده فناوری IGD ( دکور درون لعابی)،میباشد که به دلیل درخشندگی فوق العاده و سهولت شستشوی این ظروف با ماشین ظرفشویی مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.نکته مورد توجه دیگر طرح ها، رنگ ها و نقش های متنوع و جذاب روی ظروف می باشد که انتخاب را برای سلایق مختلف و مخصوصاً افراد سخت پسند آسان کرده است .
خدمات بعد از فروش شامل ضمانت یک ساله بعد از خرید،امکان ایجاد لوگوی سفارشی مخصوص هتل ها و رستوران ها ،ظروف چینی مخصوص کودکان،ظروف چینی مکمل و سرویس قاشق چنگال ، از دیگر محصولات و خدمات شرکت زرین می باشند که آنها را به فروشنده برتر سرویس چینی با کیفیت در کشور ایران و سایر کشورهای بزرگ جهان تبدیل کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما